052-857-3111 / 08-8574162 :לקבלת מידע

שומרים עלייכם בכל מקום

שירותי הביטוח שלנו

אנו עובדים עם כל חברות הביטוח, ומכסים את כל סוגי המקרים

אתם יכולים לתכנן מ-א’ ועד ת’ את כל חייכם, ועדיין אירועים בלתי צפויים, בדמות תאונות אישיות, יכולות להתרחש, ולפגוע בכל תכניותיכם. לצערנו, תאונות יכולות לקרות בכל זמן ובכל מקום – בבית, בעבודה, בזמן פעילות ספורטיבית או בעת נסיעה. ביטוח תאונות אישיות של סיקסו מספק לך את ההגנה המושלמת, 24 שעות ביממה, כל השנה, בשביל השקט שלך!

פוליסת תאונות אישיות מכסה נזקי גוף שנגרמו למבוטח בעקבות תאונה בלבד, ועל כן יוגדר בפוליסה מה ייחשב לצורך הביטוח כתאונה. תאונה מוגדרת כאירוע פתאומי ובלתי צפוי, שהוא חיצוני לגופו של הנפגע (בשונה ממחלה למשל) שגורם לו נזק גופני כלשהו. הכיסוי בביטוח תאונות אישיות הוא נרחב מאוד, והוא מכסה את המבוטח בכל מקום בו הוא נמצא – גם בארץ וגם בחו”ל.

ביטוח תאונות אישיות מאפשר גם לך וגם למשפחתך את ההגנה המקסימלית מפני אירועים לא מתוכננים שעלולים לפגוע בך או בהוצאות הכלכליות של המשפחה הביטוח נועד למנוע ממשפחה שלמה להוציא סכומים ניכרים בעקבות תאונה לא צפויה, שהם גם יקרים לעיתים יתר על המידה, ואולי לפגוע ביכולתה הכלכלית ובביטחון הכלכלי. ביטוח תאונות אישיות מעניק למבוטחים מתן פיצוי חד פעמי במקרה של מוות או נכות. פיצוי זה נועד להעניק מענה מידיי!

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח מודולרי, כלומר הלקוח בוחר אילו כיסויים הוא רוצה! כמו כן, עבור כל כיסוי יש טווח אפשרי לסכום הביטוח. כך סיקסו מעניקים ללקוחותיהם גמישות מקסימלית. תוספות אפשריות בין היתר הן ממות מתאונה, נכות מתאונה, מצב סיעודי, אשפוז מתאונה, כוויות מתאונה, כיסוי לרכב, שברים מתאונה ועוד.

חשיבות ביטוח תאונות אישיות היא גדולה, בייחוד כאשר ישנה אפשרות שפרנסת המבוטח תיפגע באופן ניכר, במידה והוא ייפגע בגופו. ביטוח תאונות אישיות של סיקסו היא הדרך הטובה ביותר להיערך לקראת הוצאות כספיות בעקבות פגיעה פתאומית שהתרחשה עקרב תאונה בלתי צפויה.

פוליסת תאונות מותאמת לך ולעסק שלך

הנחה של 20% ל-3 שנים!

מתחייבים למחיר המשתלם ביותר

ליווי אישי צמוד במהלך הפעלת הביטוח

הכוונה מקצועית בבחירת הביטוח

עובדים מול כל חברות הביטוח

רוצים לדעת מהו ביטוח התאונות אישיות המשתלם ביותר?

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר עוד היום!

33